CS SOURCE
Co to jest FPS? Jest to skrot od slowa Frames Per Second czyli liczba klatek na sekunde. Oczywiscie im wiecej FPS'ow tym lepiej sie gra! Jezeli FPS spadaja ponizej 30 to jest bardzo niedobrze, w koncu jestem tu aby wam pomoc.
Na poczatek wpisz w konsole net_graph 3 lub cl_showfps, aby wiedziec ile masz FPS'ow przed zabiegiem. Ustawiamy w opcjach video wszystko na LOW, to samo z rozdzielczoscia. Grafika nadal bedzie dobra, duzo lepsza niz w cs 1.6.
Druga rzecz to sterowniki do karty graficzej, najlesze sa Omega Drivers.
Dla mniej kumatych!!! (Udaj sie na strone www.omegadrivers.net. Wybierz odpowiednia zakladke na gorze strony, Nvidia lub Ati. Teraz pojawia sie dodatkowe zakladki, wybierz swoj system operacyjny. Teraz mozesz juz wybrac mirror do zassania. Po zgraniu mozesz instalowac sterowniki ktore powinny zwiekszyc ilosc FPS.)
Pamietaj, ze przed instalacja nowych sterownikow trzeba odinstalowac stare. Teraz powinienes wlaczyc gre i zobaczyc czy FPS wzroslo.
Jezeli powyzsze zabiegi nie sa wystarczajace, to mam dla ciebie cos specjalnego :)
Udaj sie do twojego katalogu z cs source i odszukaj katalog cfg.(D:\...\cstrike\cfg). Jezeli w katalogu jest plik *autoexec.cfg to otworz go notatnikiem, jezeli takowego nie ma to go stworz. Wklej ponizsze komendy do owego pliku.
cl_ejectbrass "0"
cl_show_bloodspray "0"
cl_show_splashes "0"
cl_scalecrosshair 1
cl_radartype 1
fps_max "111"
mp_decals "0"
mat_antialias "0"
mat_trilinear "1"
mat_bufferprimitives "1"
mat_bumpbasis "0
mat_bumpmap "0"
mat_compressedtextures "0"
mat_dxlevel "70"
mat_fastnobump "1"
mat_fastspecular "0"
mat_filterlightmaps "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcedynamic "0"
mat_loadtextures "1"
mat_mipmaptextures "1"
mat_picmip "1"
mat_reducefillrate "1"
mat_showwatertextures "0"
mat_specular "0"
mat_trilinear "0"
mat_vsync "0"
muzzleflash_light "0"
r_3dsky "0"
r_ambientlightingonly "1"
r_modellodscale ".4"
r_shadows "0"
r_drawlights "0"
r_DispUseStaticMeshes "0"
r_shadows "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_eyes 0
r_mmx "1"
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_teeth 0
r_drawrain "0"
r_decals "0"
r_dynamic "0"
r_shadows "0"
r_shadowmaxrendered "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_rootlod "7"
r_renderoverlayfragment "0"
r_maxmodeldecal "1"
r_lod "3"
r_lightcache_numambientsamples "1"
r_drawdecals "0"
rope_smooth "0"
r_worldlights "2"
r_updaterefracttexture "0"
r_RainSplashPercentage "0"
r_RainSimulate "0"
rope_wind_dist "0"
violence_hgibs "0"
budget_show_history "0"
Mozna jeszcze podkrecic to i owo. Nie bede sie rozpisywal. Wszystko o overclocking'u znajdziecie na stronach:
www.dzikie.net
www.tweak.pl
knd
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz